Bir UGG botum olmalı!!!

uggs
Ama Kopuktu Zincir
Şimdiye kadar açtığım 4. blog. Aslında daha fazla açtım ama sadece üçer yazı yazıp devamını getirmedim. Maymuh iştahı hayatımın kösteği zaten. Üstüne gidebileceğim bir sürü klas yeteneğim vardı. Yetenek de demek istemiyrum aslında. Yetenek deyince yanık sesli türkücüler, sergiye resmi alındı diye çocuğunu asrın yeteneği ilan eden velileri hatırlıyorum... Ya da bağlama çalan geç kızları ! Benim bahsettiğim durum bu değil işte. Klas dedim ya zaten. Dil zekam bayağı yüksek. Bir kaç dil öğrenip prezantabllığıma prezantabllık katabilirdim. Sesim çok güzeldir, caz söyleyerek yine çok klas bir hayat sürebilirdim. Bale yaptığım dönem konservatuvar sınavlarına katılmam için eve açılan telefonlar ebeveyn beyninde yer etseydi başarılı bir balerindim belki. Görsel zekam da yüksek; mesela grafiker olsam, kırmızı ruj sürer, kahkahalar atarak bilgisayar başında delirebilirdim. Bu deliriklik anı bile sevimli kaçardı o zaman. Halbuki ben ne oldum şu hayatta ? Şimdi söylemek istemiyorum, olur mu ?.. Aslında olduğum şey genç adam/kadınların çok cazip bulduğu, bulaşmak istediği bir alan. Söyleyince de havalı sanki yahu ! Anne olursam -ki pek sıcak bakmıyorum- acaba şu hayattaki yerim ben hiç çaba sarf etmesem de daha cool, daha bilge görünür mü?...
Ben kendime neden taktım ki, mahalle baskısının domestik versiyonu yaşanan evimde yaşadığımdan mı ki ?.. Hiç bir zaman çocuğu tıp okuyan ya da ODTÜ tozu yutan bir arkadaş çocuğuyla aşık atamadım. Ya da takdirli bir karne getirmedim, ilkokul hariç tabii, o kadar da değil ! Bu zincirin ilk halkası mı yoksa zincirin kendisi mi ? Ben bunu ne zaman aşacağım ki, içimi kimseye dökemiyorum da. Alınan cevap neden bu durum için çabalamadığım. Aslında bir şey söyleyeyim mi; aile içinde yaşanan sonsuza kadar elveda/melek oldum gidiyorum anı ve sonrası tamiri olmayan bir bozukluk yaratıyor beyinde. En azından benim beynimde. Halk arasında "içe atma" denen şeyi yaşıyorum ben. Ev direği tabir edilen bir şey daha var halk arasında. O melek olunca insanın içi çok acıyor. KGS yani kendine güven sıfırlanması durumu çok sarsıcı. Ben KGS kurbanıyım bir yerde. Galiba zinciri buldum. Halkaları bir sihirbaz edasıyla açabilirsem kurtulur muyum dersin.