Bir UGG botum olmalı!!!

uggs

Panora Yolları Taştan Videosu 2

Bacağımda görmüş olduğunuz kırmızı çoraplar ben buna bayılmasam da çok dikkat çekiyor. Siz siz olun -istediğimi giyerim- fikrini henüz kabullenenemiş yerlerde giymeyin -ya da benim gibi giyin, edilen lafları duyup eğlenin-. Panora'da abartmıyorum en az 10 tane yorum duydum çoraplarımla ilgili. Panora ırkı oldukça muhafazakar. Sadece UGG botlar eşliğinde bej çoraplara ilgi duyuyorlar.

Benim kırmızı çoraplarım onlara çok fazla radikal gelmiş olsa gerek ki;
3 kişi: I ıh, uymamış !!!
2 kişi: Iyy, uymamış !!!
5 kişi: Iyyyyyy çoraba bak !!!
1-2 kişi de hatırlamadığım bir kaç yorumda bulundu.
Bayağı bir kişi de, birbirini ünlü görmüş gibi dürterek gözleriyle bacaklarımı işaret etti.

Bu durumun beni keyiflendiren yanı bu dediklerini benim duyabileceğim mesafelerde demiş olmaları !!!
Panora Irkı çok cüretkardır, siz bilmezsiniz.
Vakti zamanında 4-5 yıl evvel koluma sığmayan çantaları babaannem gibi taşırdım. Son iki yıldır bunu moda akımı haline getiren AVM ve Cadde* kızları çantaları yetmezmiş gibi yeri gelince son derece tehlikeli bir silaha dönüşen karton alışveriş torbalarını da bir yığın şeklinde kollarında taşıyorlar. İşte talihsiz ben, bi'akşam yine Panora'da böyle bir canlı bombayla karşılaştım. Türü gereği ağzı açık dolaşan bu cadı kızımızı görünce yürüme yönüme 45 derecelik bir açı vererek ondan uzaklaşmaya çalıştım fakat bu eylem yine bir tür özelliği olan -topukluyla yürümeyi ancak s çizerek becerebiliyorum-cu ırka alınmış aptalca bir kaçış planı olsa gerek ki torbalarını olduğu gibi koluma vurdu-geçirdi-şangırdattı-hışırdattı ve de "n'apıyorsun beeaa" diye çemkirerek beni belertilmiş gözlerle tehdit etti. Dondum ve -pardon- dedim. Hal bu ki o -pardon-du ama bunu anlayacak oksijeni açık kalan ağzından almasına rağmen ne şekilde kullanacağını bilmediğinden ötürü mantıklı düşünebilme yetisine sahip değildi. Kınamadım. Beni göremeyeceği bir mesafede kıkırdadım ve yoluma devam ettim.

*Bu cadde tabiri İstanbul ağzıdır. Kullanmayı sevmem ama "sadece AVMlerde değil her yerde var bu kızlar" cümlemi en güzel şekilde kısaca böyle ifade edebilirdim.