Bir UGG botum olmalı!!!

uggs

İyi ol/mutlu ol/huzurlu ol/hep benim ol


V biraz rahatsız, dün bütün tetkikler yapıldı, bugün sonuçlar çıkacak.
O iyi, ilaç içince düzelecek. Biliyorum.
Onu rüyamda muzırlık yaparken gördüm, daha doğrusu o öyle zannediyor. Eski sevgilisiyle arasında olan bir şeyi öğrendim tesadüf eseri. Bu şey tesadüf eseri benimle de oluyor. İlk başta çok bozuldum. Kafamdan aşağı kaynar su indi ama sonra rahatladım. O olayı rüyamda görmüşüm gibi anlattım. Arada şeytanlık yapıyorum böyle. Ona ilk defa yapıyorum ama! Sesi ve tavrı o kadar sevgi dolu ki, kapris yapma hevesim kursağımda kaldı.
-V-
Bana kızma, sonuçlarım daha çıkmadı.
-V-
dedi.
Kıyamadım, anne-baba sabrıyla, sevgisiyle, ilgisiyle yaklaşan birine yapılamaz bu. Ben bu kadar acımasız değilim.
Beni kimse onun gibi sevmedi. Ya da biri sevdi sanki, ama gösteremedi.
Bilmiyorum.
V'nin iyi haberini alayım da...