Bir UGG botum olmalı!!!

uggs

21 Gün Kuralı - 2. gün

 

Bilinçantının bir durumu alışkanlık haline getirebilmesi 21 gün sürer. Ben de bu tezden yola çıkarak bir yol izlemeye karar verdim. Biliyorsun aldığım fazla kilolar var. Bir an önce vermek istiyorum. Yeyip yeyip kilo almamak istiyorum ve de bunu başarabileceğimi biliyorum. Dün birinci günümdü; geriye kaldı 20 gün!!!

Dün sabah kendi kendime bir çok kez bu durumu içimden düşündüm. Bir kere de sesli olarak dile getirdim:) Arkadaşlarım güldü ama olsun :)

Akşam da arkadaşıma gitmiştim; eve yürürken de sesli olarak kendi kendime söyleye söyleye eğlendim.

Bunu yazmak da bence çok motive edici ve de bilinç altına girici olacak :)

 

1- Şu an istediğim kilodan 14 kilo daha fazlayım.

2- 1 kasıma da gün itibariyle 61 gün var.

3- Bilinçaltı işinin bitmesine 20 gün var.

4- 20 gün içinde 4 kilo vereceğim. Yani günde 200 gram vereceğim.

5- Geriye kaldı 41 gün ve 10 kilo.

6- 41 gün içerisinde günde 245 gram vereceğim.

 

"Ben yerim yerim kilo almam, hatta yedikçe de kilo veririm. 1 kasımda 53 kilo olacağım ve de bu kiloyu her zaman koruyacağım. Şu an yağlarımın eridiğini ve de metabolizmamın hızlandığını hissediyorum"

 

Bu cümleyi ballandıra ballandıra MP3 çalarıma kaydedip sabah akşam dinleyeceğim :))) Hatta gece uyumadan önce dinlemek, tam uykuya dalarken dinlemek bence çok etkili olacak.

 

Beni bekle skinny jean, geliyorum !!!