Bir UGG botum olmalı!!!

uggs
Sol Köşemin Hayali Kırıldı !
Şahsi anılarımı ve deneyimlerimi anlattığım pek sevgili dijital günlüğüme renk katması ve beni anlatması açısından, crebro'nun çok ama çok etkilendiğim bir dijital çizimini sol köşeye iliştirmek istemiştim. Fakat olmadı, olamadı. Crebro onu çizimi başka bir bloga verdiğini söyledi, mailime cevaben yazdığı mailde.
Blogum şu an okuyuculara kapalı. Sol tarafta da crebro'nun çizimi var. Bu blog için çok heyecanlandım ben. Bir de kendi adıma açtığım internet sitesini açarkan bu kadar pır pır olmuştum. İstediğim gibi bir imaja ulaşamadım henüz sol köşeme koyacak. Ben bir şeyler ayarlayana kadar netten bulduğum telif haksız bir fotoğraf iliştireceğim sol köşeme.
Edit: Sol Köşeme, sağdan soldan bulduğum fotoğrafları PS'da istediğim hale getirerek ekledim.
İçime sindi mi; hayır !!!
Daha iyisi olana kadar beklemedeyim.