Bir UGG botum olmalı!!!

uggs
Ücretimi ödemek koşuluyla beni işe alır mısınız?
Daha önce demiş miydim; ben ücretsiz izindeyim ama bugün öğrendim ki ücretsiz izin en fazla 1 hafta olurmuş bu koşullar altında... Benimki 3 hafta etti, bana da fazlasıyla yetti, uyku düzenimin de içine etti. -Aşağıdaki saate gözün ilişmeli bence-
Tam karşımda çalışma şeysimin sandalyesi var. Sandalyenin üstünde de kıyafet yığını. Aradan da iki adet çanta seçebiliyorum. Tamam, herkes dağınık olabilir ama arada ve hatta beyaz gömleklerin koynunda giyilmiş çorapların da olması dağınıklık ötesi, pis rezil insan kıvamına sokuyor beni. Odamdaki ıvır zıvırdan kurtulmam gerekiyor ayrıca. Iyyy, her yerden bir şeyler sarkıyor tozlu tozlu. Yakında hasta çıkacağım bu odadan. Bir odadan hasta çıkmak nasıl bir şey ki? Hani Aşk-ı Memnu var ya, oradaki odalardan hasta çıkılır mı acaba. Hepsi boğaz manzaralı, bol entrikalı. Diziyi bir bölüm izledim, beynim döndü. Kimin eli kimin çekmecesinde belli değil. Bir de pek kokoşlar. Gerçi başroldeki o kız kadar itici bir oyuncu daha peydah olmadı Türkiye'de. Ahu Tuğba bile daha tatlı desem... O mıy mıy ifadesi, topukluyla sallana sallana yürümesi... Bu arada dizideki kıyafetler çok beğeniliyor anladığım kadarıyla. Siz de mi Aşk-ı Memnu Bihter gibi giyinmek istiyorsunuz; siz de mi Aşk-ı Memnu Peyker gibi giyinmek istiyorsunuz. O zaman aşağıya yazacağım adrese tık tık yapıyorsunuz. Paranız bolsa dizinin tasarımcı ikilisi gardırobunuzu baştan aşağı yeniliyor, sezon alışverişinize sizin adınıza çıkıyor... Durun, daha bitmedi, ayrıca ekstra hiç bir ücret ödemeden elleza salyongoz sümüklü kremi sadece ama sadece ayda 99.99 lira taksitlerle alabiliyorsunuz. Durun yine bitmedi !!! Yanında da dardanel ton üçlü paketten hediye ediyoruz. Memnun kalmazsanız -balıktan- IQ'nuzu yükseltecek başka bir numero bilmiyoruz.
Sümük sürülür mü bee !!!