Bir UGG botum olmalı!!!

uggs

Boş Zaman Geçirgeci 2

Bunun birincisi de mi vardı demeyin bana. Bundan bir önceki yazımda hürriyet foto galeride, kim flaş kurbanı olmuş, en kusursuz popo kimin isimli albümlere bakarak kendi popomu düşünüyorum, boş vakitlerimi -ki bana her gün boş- geçirebileceğim çerezler ayarlıyorum demiştim -kısmen böyle demesem de olur-.
Bu onların en başında geliyor. Gerçek insanları gerçek kıyafetlerle donatıp eserinizi hayran hayran izliyorsunuz. Ama bu siteye hemen üye olunmuyor. Hemen altta "I WANT TO GET INVITED!" diye bir bölüm var. Oraya mail adresinizi yazıp size gelecek olan davet kodunu bekliyorsunuz. Benimkinin gelmesi iki gün sürdü ama değdi. Neler neler giydirdim ben o sarı kafa kızcağıza. Gerçi hiç bir gözlük yüzüne oturmuyor, o da ayrı mesele. Videomdaki yakın plan çekimden de fark etmişsinizdir, gözlük havada duruyor.
Bu program benim için bayağı faideli oldu aslında. Evdeki kıyafetlerimi falan uyarlayabiliyorum, kendi kendime vakit geçiriyorum.

Bitti.