Bir UGG botum olmalı!!!

uggs
GEÇMİŞ ZAMAN YAZILARI: Panora Yolları Taştan
Evet, para çıkarttı beni baştan. Benim teknik olarak param yok ama teoride babamdan kalan dört haneli bir maaşım var. Ben onun tamamını üç yıldır hiç harcayamadım. Malum giren azalıp çıkan çoğalınca beraberinde bir bunalım getiriyor, bonus olarak da tutumlu olma çabaları. İlk başta hiç beceremedik. Her ay sonunu açık vererek karşıladık. Üzüntümüze verdik. Hepimize o ayrı ayrı kalan dört haneli maaşlar ve diğer maaşlar başka gelirlerle birleşti. Biz onu hesaplı harcamayı hiç beceremedik. Sonralarıysa becermek zorunda kaldık.
Okulu bitirmem için zorunlu staj yapmam gerekiyordu ama staj eşittir para demek-ti-. Uzunca beklettim staj maceramı. Sonra evin dibine açılan bir "Ankara Bürosu" benim hayatımı kurtardı. Cüzdanımın fermuarlı gözündeki 50 kuruş+10 kuruş beni aylarca idare etti. Yürümek -7 dk- ve de yemekhaneden yemek yemek çok avantajlıydı. Aynı zamanda da -iş çıkışı takılalım- tekliflerine hayır demek de çok havalı görünüyordu. Halbuki fakir görünmeliydi ama ben hiç fakir görünemedim. Pazardan aldığım kıyafetler Harvey Nichols etkisi yaratıyordu okulda. -Pazardan aldım- lafı bir espriden ibaretti onlara göre. Israr etmekten çabuk vazgeçtim. Çünkü onlar bana sormayı bıraktı. Ben de kendimi...
Yeri geldi beyaz peynir alacak paramız olmadı, yeri geldi aynı gün içinde Armada'yı talan ettik. Ben varı da biliyorum artık, yoku da. Yoku öğrenmek çok zor. -Nasıl yok- sorusuna mantıklı cevaplar bulabilmek gerekiyor önce. Sonra o cevabı sindirmek.
Doğum günümde hediye almayı beceremeyen çekirdeğe yakın akraba kısmısı bana para veriyor. Bu yıl o parayı alır almaz Panora'ya ışınlandım. Güya kendime GAP indiriminden babet alacaktım ama bitmişlerdi maalesef. Ben de sadece iki adet devasal gömlek alarak sonlandırdım alışverişimi. Bir de Watsons talan etmece yaptım Panora klasiği olarak. Ertesi gün gittiğim Mango Outlet ise yarama merhem oldu. Araya sıkıştırılan DVDler de cabası.
"Make your own distraction" macerası adına da bir kaç video çektim dolmuş-yol-starbucks üçgeninde. Tek tek ekleyeceğim.