Bir UGG botum olmalı!!!

uggs

Kahvesine Kek ile Eşlik Eden Kız ve
Kıza Kek ile Eşlik Eden Kahve

Burası Starbucks yani "Kahveci" .Hatta benim bu kahveciden alınma bir -design your own tumbler-ım bile mevcut. İçine yılbaşı bardağından tepiştirdim. Kırmızı kırmızı içim kıpırdıyor görünce. Bir de, masa başında çalışan bir insan olarak kahvemin klavyeme ya da diğer elektronik cihazlara dökülmemesi ise cabası. Ya da işte hazırladığım çay-kahvemi çantama atarak dolmuşta ya da arabada içmek çok keyifli. ORAN soğuğuna ancak böyle dayanabiliyor insan. Hiç unutmuyorum, bir sabah sıfırın altında 16 dereceyle muhatap olup -Allah'ım sana geliyorum- demiştim titrek sesimle. Ankara hiç bu kadar soğuk olmamıştı sanki... Benetton mantoları-kazakları bile mücadele edememişti bu soğukla. Kış benim için Benetton demek. Bildiğimiz klasik yün kazaklardan doya doya giymek demek. Kışı seven Bahar Kızı demek!
Yukarıdaki videoda ayaklarına kara su inen bir kızın hikayesi anlatılıyor okuyucular...
Karşıdaki torbalarda iki adet dev gömlek, V için toka -saçı uzun ve tokalarını hatıra olması açısından saklayan bir bendeniz var-, benim için yüz pamuğu, siyah nokta pörtletici, tüy dökme şeysi, kağıt törpü ve de susam sokağı karakterli mendiller mevcut. Önümdeki masada ise, kahve denerek kahvenin adının kirletilmesini sağlayan beyaz çikolatalı mocha ve de uyduruk kahveci browniesi mevcut. Eve, Panora servisiyle dönme çabalarımın eseri olan bir adet servis güzergahı broşürü. Broşürü elime aldığım sırada son servisi on dakika farkla kaçırdığımı anlayıp bunu sakince karşılamak benim için çok olgun bir tavırdı. Kendimi hala takdir ediyorum.