Bir UGG botum olmalı!!!

uggs
Hıdırellez
Biliyorum, isteklerim yerine gelince bile anlamıyorum.
Ben bunu Hıdırellezde diledim ve de oldu diyemiyorum.
Ama oluyorlar ve ben isityorum.
#
Londra'ya gitmek istiyorum. Hem de iki hafta gitmek istiyorum Hıdırellez.
Sonra domuz gibi sağlıklı olayım, herkes olsun istiyorum.
Beni sıkıntıdan çıkartacak kadar para istiyorum sadece. Beni sıkıntıdan çıkartacak kadar para, artı 441 lira istiyorum. Londra'ya gitmek istiyorum Hıdırellez.
V hep olsun istiyorum. Onu göremediğim her saat zor Hıdırellez.
Ben galiba onunla ölene dek yanyana olmak istiyorum. Hayatımda ilk defa istiyorum bunu Hıdırellez.
Ben tekrar üniversite okumak istiyorum, hem de tereyağından kıl çekmek kadar basit olsun istiyorum. Galiba gazetecilik okumak istiyorum Hıdırellez.
Bir de bu dileklerim gerçek olsun istiyorum.
Sen bunu, ben gerçekten istersem yaparsın, biliyorum Hıdırellez.