Bir UGG botum olmalı!!!

uggs
Remax Resimli Arama !
Evet, bu da bir boş zaman geçirgeci !
Şöyle anlatayım. Yapacak hiç bir şey yoktur. Kişi interneti sadece bilgi alma amaçlı kullanıyordur. Muhabbet/Oyun/Facebook gibi şeylerle arası yoktur ve de oyalanmaya ihtiyacı vardır. İşte bu sırada daha önce de sözünü ettiğim "boş zaman geçirgeçleri" devreye girer.
Bunlardan biri de Remax'de Resimli arama yapmaktır.
Benim tercihim genelde; Ankara-Çankaya: Beysukent, Bilkent, Çukurmabar, Gaziosmanpaşa, Kavaklıdere ve OR-AN semtlerinden oluşuyor. Üst taraflarda gördüğünüz semtlerden birinde ben oturuyorum -bil bakalım hangisi-, üçünde de çalıştım... Diğer ikisinde de geziyor, tozuyorum !
Bu remax gezintisi sırasında, dudak uçuklatan rüküşlükteki ev dekorasyonlarından tut da, Kavaklıdere -çalıştım- ve GOP'un -gezip tozuyorum- mavi banyolu evlerinden görmek bile mümkün. Ben, her şekilde çok keyifli bir tura çıkmış oluyorum bu sayede... Nadiren ev beğenebiliyorum; evlenirken ne halt yiyeceğim bilemiyorum !!!
Son gezintimde gördüğüm en über ev işte bu:














-Tık tık yaparak büyük halini görebilirsiniz-
2 milyon 750 bin dolara satılıyor ve de Bilkent'te bulunuyor -gezip tozduğum yer! :)-
Bu evi elbette ki beğenmedim, zira uzanamadığım ciğere mundar demekle beraber, bu tür evleri gereksiz buluyorum. Doğuştan zengin olsaydım biliyorum ki bu tür evler son derece doğal gelirdi. Gereksiz olanlar apartman daireleri olurdu !
Durum bu ahali... Hayalimdeki evi* bulup buraya ekleyebilmek ümidiyle.

*Bunu detaylı bir biçimde daha sonra anlatırım.