Bir UGG botum olmalı!!!

uggs
Hâlâ Parasız/Eski Gripli/Kilo Vermek İsteyen/Hâlâ İşsiz
Hâlâ Parasız: Bizim evdeki durum; iş yok para da yok değildi ama artık öyle.
###
Eski Gripli: Çok kötü grip oldum ama ilaç içmeden kendisini yendim !!! V, zorla şurup ve de Parol içirse de, birer dozdan ilaç almış sayılmam diyerek güçlü bağışıklık sistemimle övünüyorum.
###
Kilo Vermek İsteyen: Lise sondayken tok karna 72, aç karna 70 kiloydum. Üniversiteye başladığım gün 65, dönem ortası 59 kiloya inmiştim. 2. sınıfa başladığımda 55, babam öldükten bir hafta sonra da 52 kiloydum. Sonra uzuuun uzuun 54 kilo gezdim. Staj yapmaya başladığım gün yine 54 kiloydum, bir ay sonra 59 kilo oldum ve öylece kaldım.
Diyetisyene gittim çünkü kilo veremiyordum. -Stajda yediğim yemeklerin içerisinde ne vardı çok merak ediyorum. Benim gibi çok çabuk kilo verebilen bir bünyeyi bile devirdi.-
Diyete başladıktan bir ay sonra 53 kiloydum ama bu farklı bir 53 kiloydu. Belim ve de "love handels/muffin top" denilen bölge incecik olmuştu. Diyet bitti ve de 54 kilo olarak yoluma devam ettim. Yaz tatili bitimi 58 kiloydum. İşe başladığım döneme kadar da öyle kaldı. İşsiz olduğum gün 59 kiloydum. Ama şimdi bir sorun var!!! 53 kiloyken bile giyebildiğim kotu şimdi de giyebiliyorum ama tartı 63 gösteriyor. Bu nasıl iştir anlamadım. Ya tartı bozuldu ya da kotu öyle bir esnettim ki 73 kilo bile olsam giyebilirim !!!
Şimdi ise hedefim 52 kilo.
Hâlâ İşsiz: İş aramıyordum ki işleneyim !!! Ama artık iş arıyorum, CV'me yeni bir çehre kazandırmaya çalışıyorum. Bu sefer devlet kurumlarını da deneyeceğim.