Bir UGG botum olmalı!!!

uggs
Nachos Partisi Planları - Davetiye İki Kişiliktir-
V benim için deli gibi çabalar ve de beni mutlu etmeye çalışırken ben kös kös oturuyorum ve bu durum beni ağlatacak kadar çok üzüyor. Bu öyle bir çaba ki, kimi zaman gerçekdışı gelecek kadar sahici ve de içten şeyler hissettiriyor bana.
Hayatımın hiç bir döneminde ailem ve de en yakın arkadaşım Ant Z haricinde kimseden bir şey istemedim. Ama severim/bayıldım kelimelerini herkese de sık sık kullandım ve de kullanmaya devam ediyorum. İşte ben bunları dedikçe madden ya da manen, bir şekilde karşıma sunan V beni deli gibi sevindiriyor.
-Enseden öptüm seni V-
Yukarıda anlattıklarım sebebiyle onun için bir şeyler yapmak istiyorum.
Mesela Burn After Reading'in DVD'si çıkmış. O filmi alsam, yanında da nachos yesek tıkabasa...
Sade mısır cipsi nereden alınır bilmiyorum, hangi sosu sever bilmiyorum, meksika fasülyesi pahalı mı ki?..
Benim sadece 50 liram var şu an !!! DVD 18 lira, cips 5 lira, sos ve fasulye beraber 15 lira etse; kafadan gitti işte... Feda olsun da, benim o parayla borç ödemem gerekiyor.
Öfleyip pöfleyip şımarıklık yapmak istemiyorum fakat böyle giderse benim işim zor.
V'ye, bu aralar görüşmeyelim bile diyebilirim.
O kadar utanıyorum onun çabasından ve her şeyi tek başına finase etmesinden.
Bi' mucize lütfen...