Bir UGG botum olmalı!!!

uggs
4. Gün
Çook mutluyum bugün!!! İçim içime sığmıyor :))
Fıstık gibi bir hatun oldumi iltifat iltifat üstüne... :)
Rihanna'nın beyaz ırk şubesi gibiyim vallahi!! bunun sebebi ne peki ?? Çünkü yiyiyorum yiyiyorum kilo almıyorum, üstüne üstlük kilo veriyorum.
Yağlarım erim erim eriyor, sadece kas dokusundan oluşan bir insan olacağım çok kısa zamanda. Gerçi biraz yağ da gerekli ama artık ne yaparım onu bilmiyorum.
Göbeğim dün dümdüz olmuştu, şimdi de şekillenmeye başladı.

Bacaklarım, basen bölgem ve de karnım aynen üstteki fotoğraftaki gibi olacak.
Bu görüntüye çok az kaldı.
1 Kasımda bu hale geleceğim.
O zaman göbeğimin fotoğrafını çeker koyarım buraya. Gerçi benim göbeğim bembeyaz ama olsun :)) Önemli olan renk değil şekil şekil :)
Günün Özlü Sözleri: "Yemek yemek beni hem mutlu ediyor hem de zayıflatıyor. Ağzıma ne atsam yağlarımı eritmek ve de metabolizmamı çalıştırmak için son gücüyle çalışıyor. Bütün yediklerimi anında yakıyorum. Günden güne incecik oluyorum. Pazar günü günü içine zar zor girdiğim şortumun içine bugün şıp diye girdim. Bunu, yediklerimi hemen yakmama borçluyum. Kendimi ve de muhteşem vücudumu çok seviyorum"
Hoşça kal!!!
P.S. Pil yokluğundan hala MP3 çalar projemi gerçekleştiremedim.